Zmena užívania stavby
Prílohy k žiadosti o zmena užívania stavby:
1) Dokumentácia s vyznačením pôvodného a navrhovaného spôsobu užívania jednotlivých priestorov stavby ( v dvoch vyhotoveniach) + súhrnnú technickú správu.
2) Doklad preukazujúci vlastnícke alebo iné právo k stavbe, súhlas vlastníka stavby s navrhovanou zmenou v spôsobe jej užívania, ak navrhovateľ nie je vlastníkom stavby + kópia katastrálnej snímky z mapy.
3) Súhlas nadpolovičnej väčšiny vlastníkov, pokiaľ stavebník nie je výlučným vlastníkom stavby.
4) Doklady o rokovaní s účastníkmi konania, ak sa konali pred podaním žiadosti, a rozhodnutia, stanoviská, vyjadrenia, súhlasy, posúdenia alebo iné opatrenia dotknutých orgánov štátnej správy a dotknutých organizácií, napr.:
- OR HaZZ Senica
- Regionálny úrad verejného zdravotníctva Senica
- Obvodný úrad životného prostredia Senica
5) Ak sa zmena v užívaní stavby bude realizovať v objekte v ochrannom pásme NKP, je potrebné k žiadosti doložiť stanovisko Krajského pamiatkového úradu v Trnave.
6) Kolaudačné rozhodnutie alebo stavebné povolenie, z ktorého je zrejmé, na aký účel bola stavba povolená alebo dokumentácia skutočného realizovania stavby (pasport stavby), ak sa iné doklady nezachovali.
7) Správny poplatok v hodnote 16,50€ ak ide o zmenu užívania stavby bez zmeny stavby (je potrebné zaplatiť v hotovosti v pokladni MsÚ, resp. prevodným príkazom na číslo účtu VÚB Šaštín – Stráže č.ú. 828182/0200, prípadne poštovou poukážkou)
8) V prípade, že stavebník poverí na vybavenie žiadosti inú fyzickú alebo právnickú osobu, je potrebné predložiť písomné splnomocnenie
9) Doklady o výsledkoch predpísaných skúšok a meraní a o spôsobilosti prevádzkových zariadení na plynulú a bezpečnú prevádzku (revízna správa elektrického zariadenia, revízna správa plynového zariadenia a iné podľa povahy veci)
Vybavuje: Ing. Gabriela Baďurová
e-mail: badurova@mestosastinstraze.sk
Tel.: 034/6987 424