Budujeme kanceláriu prvého kontaktu!
Vážení občania,
Určite neuniklo Vašej pozornosti, že zamestnanci podateľne vás predtým, ako vstupné dvere odblokujú, oslovia s otázkou „Ako vám môžu pomôcť resp. koho hľadáte?“
Vysvetlenie je nasledovné:
Od 1.10.2019 sme sfunkčnili v priestoroch podateľne mestského úradu centrálny kontaktný bod pre všetkých občanov prichádzajúcich za službami mesta. Jej cieľom je rýchlo a efektívne reagovať na požiadavky občanov, zjednodušiť vybavovanie ich žiadostí, uľahčiť im orientáciu v rámci úradu a v mestských službách.
Pracovníci kancelárie prvého kontaktu sú pripravení odpovedať občanom na otázky týkajúce sa činnosti jednotlivých úsekov MsÚ. Zabezpečujú príjem žiadostí, návrhov, sťažností, petícií a príjem občianskych námetov, pripomienok a podnetov.
Služby poskytované v kancelárii prvého kontaktu:
- poskytovanie informácií všestranného charakteru súvisiacich s agendou zabezpečovanou jednotlivými úsekmi Mestského úradu v Šaštíne-Strážach vo vzťahu k občanom
- usmernenie klientov (stránok) v prípade neprítomnosti zamestnanca na pracovisku z dôvodu choroby alebo čerpania dovolenky
- oboznámenie občana o prípadnom zastupovaní zamestnanca , ktorého hľadá, aby sme ušetrili váš čas pri vybavovaní
- príjem žiadostí, návrhov, stažností, petícii
- príjem námetov, pripomienok, podnetov
Zároveň z dôvodu ďalšieho skvalitňovania služieb občanom potrebujeme zmapovať vyťaženosť jednotlivých úsekov mestského úradu, koľko klientov a za akým účelom navštevuje mestský úrad.
Pracovisko kancelárie prvého kontaktu:
• podateľňa tel.č. 034/69 87 411, silvia.sucha@mestosastinstraze.sk
Dátum poslednej aktualizácie: 17. 3. 2020 9:15