Sprísnenie pravidiel vybavovania občanov na mestskom úrade
Platnosť : od 03.11.2020 do 15.11.2020
Na základe zhoršujúcej sa epidemiologickej situácie v súvislosti s ochorením COVID-19 a vyhlásením núdzového stavu v SR mesto Šaštín-Stráže sprísňuje podmienky vstupu do budovy mestského úradu.
Žiadame občanov, aby svoje požiadavky vybavovali predovšetkým telefonicky, e-mailom alebo pomocou elektronických formulárov, ktoré sú k dispozícii na oficiálnom webovom sídle mesta.
Platby odporúčame prednostne zrealizovať bankovým prevodom prostredníctvom internet bankingu. Prosíme minimalizovať hotovostné platby priamo v pokladni MsÚ.
Ak je osobná návšteva budovy mestského úradu nevyhnutná odporúčame, aby sa občania objednávali telefonicky alebo e-mailom na konkrétny stránkový deň a hodinu u konkrétneho zamestnanca mestského úradu.
Kontakty nájdete na mestsky-urad/zamestnanci-msu/?character=A.
Tým sa občania vyhnú čakaniu pri vstupe do úradu.
Občanom sa umožní vstupovať do budovy mestského úradu po jednom. Prednostne budú vybavovaní občania, ktorí sa objednali na konkrétny deň a hodinu prostredníctvom mailu alebo telefonicky u konkrétneho zamestnanca MsÚ. Objednaní občania sa nahlásia u zamestnanca centrálneho kontaktného bodu ( podateľňa) a po telefonickom overení budú prednostne vpustení do budovy na vybavenie.
Každý občan je povinný sa preukázať :
- Certifikátom potvrdzujúcim negatívny výsledok testu na COVID-19
- Bude zaznamenaný do knihy návštev ( iba počas núdzového stavu)
- Bude mu zmeraná telesná teplota
Zároveň upozorňujeme občanov na dodržiavanie hygienických opatrení:
- odstup dva metre,
- vstupovať do budovy len s prekrytím dýchacích ciest,
- použiť dezinfekciu na ruky pred vstupom do hlavnej budovy MsÚ z vestibulu,
- nevstupovať do budovy pri príznakoch respiračného ochorenia a v budove sa zdržovať len nevyhnutný čas potrebný na vybavenie.
Dátum poslednej aktualizácie: 3. 11. 2020 16:21